2012 m. balandžio 26 d., ketvirtadienis

manoji praktika

Nu tai ką... Jau laikas pasipasakot ir čia, kaip man sekėsi pirmosios praktikos dienos (praėjo jau dvi). Pirmoji buvo tikrai sunki, nuo pat pirmosios dienos, jau buvau siuntinėjama transportuotiu ligonius viena. Tas kvapas ligoninės ir ne tik... Mane persekiojo visą vakar dieną, dušas, losijonai, balzamai, kvepalai, purškikliai nepadėjo, man jis visur vaidenosi. Pirmoji diena buvo tokia perkrauta darbais, tad antroji diena nelabai norėjosi, kad išauštų. Tačiau ji išaušo ir teko susidurti su lavonine, lavonu, nešimo jo į lavoninę, tie slaugių baeriukai... :D jo... Jau paruošiu ir lašines, pati viena padarau :p  tačiau jau ir pleistrai atsiranda ant rankos, nes įsiduriu... Nieko, vaistius ir švirkščiu, nors pačiai veną surast ir į ją paleist adatų ataką labai baisu. Pirmasis lašinės paruošimas buvo toks baisus, taip rankos drebėjo, viską, kas buvo ant padėklo išvarčiau, viskas krito, baisu, kad kažką pamiršiu. :DD nieko, ryt trečioji diena, nežinau, kas gali būt dar labiau šokiruojančio, ai, žinau, pati leisiu veistus :D jau tos dvi dienos buvo lyg tikras darbas, tai per mėnesį dirbsiu kaip normali bendrosios praktikos slaugytoja. :) Ar man tai patinką? Galiu pasakyt, visai nieko, bet būna ir smagesnių darbų... :))


Linkiu sau rytoj geros geros ir trumpos dienos :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą