2012 m. balandžio 30 d., pirmadienis

Kaunas Jazz

Taigi, kodėl aš nepasigyriau?? :D Gi buvau Kaunas Jazz ir man labai labai patiko, taip pasikultūrinau, kaip niekas. Dvi dienas iš eilės Vaiva klausė nuostabios gyvos muzikos. Nežinau ką kitais metais reikės per naujus pasižadėt jei taip vykdau kultūrinimosi pažadą. :D Ach... Taip gražu, taip gera, toks šiltas pras, tokie įvairūs žmonės ir žinoma kokybiška ir puiki muzika. Esu labai laiminga kad sudalyvavau Kaunas Jazz. Niekada dar nebuvau tokiame renginyje dvi dienas iš eilės. Paklausiau ir Januškos muzikos, ir "KEYMONO", ir "Saulės kliošo", ir kas mane labiausiai sužavėjo "the northern governors". Ne... Meluoju, mane labiausiai sužavėjo "Saulės kliošo" bosistas Julius Valančauskas. :D Ach... Buvo nerealūs vakarai, kartočiau... :))



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą