2012 m. balandžio 13 d., penktadienis

Garbanotas bosistas


Vakar vakare, buvau "Garbanoto bosisto" kocerte, Punto Jazz Club'e. Mane jame pabuvoti įkalbėjo draugė - Laisvūnė, ji yra tokios muzikos gerbėja. :) Man gyva muzika visada yra super ir pirmoje vietoje, tad koncertas irgi patiko. Solistas atsidavęs savo menui, nors savotiškai man jis pasirodė truputį keistokas žmogus. :D Kūno drebato įvaldęs išties stulbinamai. Labiausiai patiko būgnininkas, jis grojo nuostabiai, taip pat sužavėjo jo raudonos kelnės, nors pastebėjau, kad su tokiom kelnėm ten buvo ne vienas. :) Viskas būtų buve dar smagiau, jei mažiau girdėčiau tą žodelį "atsipraššššaaauuu...", kai braunasi kažkas į priekį, nesvarbu, kad už mane aukštesni keliom galvom, vis vien jiem priekyje pastovėt garbė. :) o jei dar būčiau sėdėjus... :) nors nieko, 2h pastovėt nėra kas, vis vien traukia ant šokimo, sėdint nepasikratysi :D
Taigi, tikrai buvo neblogas vakariukas, pasikultūrinimas įvykdytas. :) Naktinis Kaunas tuščias, nors trūlikai ir pilni. :) Tačiau paklausius gyvo garso koncerto, paganius akis po meniškos išvaizdos žmonės, nuotaika bent porai valandų išlieka pakili. :)

Po šio koncerto grupės gerbėja netapau, tačiau palaikinau juos fb. Kitą kartą jei išgirsiu pavadinimą "Garbanotas bosistas" jau žinosiu, kad tai Vilniaus grupė, atsidavusi savai muzikai ir šiaip įdomios asmenybės. ;) Galiu pridurti, kad iš žvyrkelio jie dabar man tapo geros kokybės žvyruotu keliu, be akmenukų ir duobių. :) Buvo smagu. :)) Noriu patirti daugiau tokių vakarų.

1 komentaras: