2012 m. balandžio 3 d., antradienis

Kas laimės??


Taigi, šiandieną pasitelkiau savo protines galias ir sukūriau tokį planą "KAIP LAIMĖTI ŠOKOLADĄ - MILKA". Kadangi artėja eurovizijos konkursas, atsiranda vis daugiau euroviziškų dainų, kurios pažvelgus su viena akimi atrodo geros, su kita nieko nevertos. Tad sumislijau lažybas (muhahaha :DDD), susilažinau aš WIWI ir mano kambariokė - sesė - Daina. Ji yra susižavėjusi bobučių rusių pasirodymų ir daina, o mano ausys tos dainuškos nelabai noriai klausosi. Tačiau vieną kartą važiuodama autobusu ir klausydama RADIOCENTRO prigavau save mintyse dainuojant vieną dainą, nepagalvojau TADA, kad ji eurovizinė (nors ji tipinė švediška eurovizinė daina). Tačiau man ji visai patiko, tad aš ir palaikau švedų atlikėją. Manau, kad ji užims tikrai geresnę vietą nei tos babulytės. Neapmaus EUROPOS savo bobučių pasakėlėm. :)))) Kas laimės? Kas laimės?? Aiiiiiiiiššššškkkkku VAIVA!!! :DDD

P.S: o kadangi aš laimėsiu, sutartį įamžinau ant lapo - vaizdas ne koks, raštas nekažką, bet nieko, sueis :DDDD

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą