2012 m. rugsėjo 15 d., šeštadienis

audringai kultūringas savaitgalis

HEY!!!!! Wiwi savaitgalis eilinį kartą buvo neeilinis. :D Rugsėjo 15-16d

15d. dalyvavau antrą kartą Kauno naktyse. Šiais metais išbuvau ilgiau nei iki 4h nakties ir į antruosius namus parvažiavau 5h. Aišku, miegojau ilgai, bet Kauno naktys man patiko. Manau, kad tikrai atsiminsiu ilgam. Pirmą kartą išgirdau 24h mušantį Rotušės laikrodį. Pamačiau ir išsitaškiau kartu su muzikine grupe "Kvinta", apsilankiau Fluxus ministerijoje, ten muzika, muzika, muzika ir meno paroda. Skrandžio pamaloninimas nakty "Kepyklėlėje" su nežviežiomis, bet skaniomis bandelėmis bei jaunais vaikinukais. Toliau trumpametražiai filmukai, kurie manęs nelabai sudomino, tik sušaldė... Bet antrą kartą žiūrint visai gal ir įdomu. Laikas slinko, prie būrėjos eilė mažėjo, bet ir vėl nenuėjau pas ją. Mane ir taip išbūrė... (Laisvūnsita). Smagu pasivaikščiot mieste naktį ir pareit jau švintant.. Nesvarbu, kad pamačiau labai daug jaunų vaikų, taip būtent vaikų, kurie vaikščiojo jau keturiom nuo per didelio alkoholio kiekio. Toks buvo turiningas mano šeštadienis. :)
16d. buvo labai trumpa, tačiau tokia judri ir greita, kad net nesitiki, kaip aš viską suspėjau. Diena man normaliai prasidėjo 14h, toliau dušas, kankinimasis su skaudančia gerkle ir pan... Tačiau, 18h aš jau sėdėjau troleibuse ir važiavau susitikti su draugais ir mylima grupe "Saulės kliošu". Važiavau į pirmą kartą vystantį Sushi fest'ą. Gavau nemokamo sushi. Ir dar kokio iš ZIP FM. Perlijau, peršlapau. Aplankiau LKKA (dabar LSU) bendrabutį. Ir 23h parsiradus į antrus namus sėdžiu čia ir rašau nuotykius, :)

Kauno naktis, "linksmoji fotosesija"

Sushi fest, Kaunas

1 komentaras: