2012 m. rugpjūčio 27 d., pirmadienis

Wiwi salduotuvė

Jei turėčiau saldainių parduotuve, joje prekiaučiau tais gaminiais, kuriems pati nesugebu atsispirti. Taip, Wiwi tuoj jus nudžiugins ir atskleis, kokie saldumynai jai labiausiai praskaidrina sielą ir žadina kauptis seilių liaukas. :D

Visų pirma pradėsiu nuo čiulpiamų saldainių. Yra vieni tokie tobuli, sutverti kaip tik MAN. Jie gaivūs, saldžiai rūgštūs, tokie NIAAAAAAAAM... Tai BONPARI, nuo vaikystės jie man patys skaniausi čiulpiami saldainiai. Nors kai buvau visai mažas kukulis, nežinau ar jie jau buvo. :D

Toliau saldainiai, kurie verti nuodėmės, jie mano mėgstamiausi. Jie tokie nuodėmingi, kad net baisu pagalvot. AČIŪ "Rūtai", kad sukūrė tokį nuostabų šedevrą. Štai jie, mano NUODĖMĖ :D
Taip pat mėgstu vienus triufelius, bet niekaip nežinau, kaip jie vadinasi. Gal kas žinot? Taip seniai jų skonį juto mano liežuvis. Jie balti, saldžiai rūgštūs triufeliai. Kam nors tai ką sako? Jų būna pirkt bet kurioje parduotuvėje, dabar net nežinau ar jų beliko, bet jie nuostabūs triufeliai. :)

Wiwi dievina pienišką šokoladą. ANkščiau man labai labai patiko šokoladas "Princas" su jogurto įdaru, bet gaila jo nebeliko. Nors Princo piniškas skonis vis dar man patinka. :) Taipogi mano krautuvėlėje būtų vietos ir "Pergalės" pieniškam šokoladui, balta pakuote. Tačiau daugiausiai vietos skirčiau visų mėgstamai ir labai paklausiai bei vertinamai "Milkai". Tai pieniškų šokoladų karalienė.

Pradžiai tiek, kitais kartais parduotuvę papildysiu. Atskleisiu Jums, ką dar Wiwi dievina . :) O jeigu atsiras norinčių skirti lėšų mano parduotuvėlės atidarymui kreipkitės. BŪSIU LAIMINGAAaaa... :)

Saldainiukė WIWI

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą