2012 m. gegužės 18 d., penktadienis

Wiwi nuo pirmadienio iki penktadienio

Ši savaitė buvo tobula :) 
PIRMADIENIS prasidėjo kinu, "gatvės šokiai 2 3D" su smagia kursiokių kompanija. Papliurpėm, kaip sakant suartėjom. :p
ANTRADIENIS su ta pačia kompanija ir smagus žaidimas "Euro step". :) Praktikos dienos taip pat klostosi pakankamai puikiai. :) 
TREČIADIENĮ buvo draugės Gintarės gimtadienis. :))) Pasibuvom išties smagiai, man patiko (o Gintariukas pasivijo mane metais).
KETVIRTADIENIS klostėsi taip pat smagiai. Pirma, užsisėdėjau praktikoje, antra, smagiai nusimaudžiau po dušu, trečia, visą dieną lijo ketvirta - padėjau kambariokei pildyti anketas bakalauriniui, kiek gebėjau dirbt neužmerkiant akių dirbau. :) Kai pradėjau daryt klaidas, ėjau miegot. Pabudus 6h ryto, ji dar sėdėjo ir dirbo...
Taigi PENKTADIENIS, kai pabudau... :) Vėl užsisėdėjau praktikoj, aišku ne savo noru, tada prasidėjo emocijų kaitą. Buvau pikta, bet autobuse su panikėm išsijuokiau. :D Kas nesijuoktų, kai trys spoksojom pro langą, privažiavo mašina, atsisuko bičiukas (panašus į mikimauzą) ir pakilnojo mums antakius, juokėmės iki ašarų, o kur dar berniukas subiniukas... :D galiausiai parėjus kambaryje radau betvarkę, tai išploviau grindis. :) (šaunuolė). Štai dabar sėdžiu suvalgiusi šį jogurtą ---------------------------->
ir su malonumu ir besimarkstančiom akim laukiu Happyendless koncerto. :) Esu tikra, kad įspūdžiai ten tirai nebus blogesni nei praitą jų koncertą. :) Nenuvylė antrą kartą "Saulės kliošas" - jie tik mane labai labai užkabino, tai ir šita grupė nuvilt negali. :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą