2011 m. birželio 25 d., šeštadienis

Labanakt

LABAS VAKARAS, :)

Aplankė mane gera nuotaika, žiūriu, kad greitai 23h, o aš dar prie pc, tas nusprendžiau užsukti į savo mylimą blogą. Taigi, vasarėlė... Ką per ją nuveikiau? Darbavausi ir darbuojuosi, skaitau knygas, nerimauju dėl savo ateities, bet dabar apie tai nereikia.


Taip norisi pasitaškyt, ane? Vakar žiūrėjau "America's got talent", buvo finalas. Tikrai stiprus finalas, aš sirgau už 10m. mergaitę, kuri nesveikai gerai dainavo operiniu balsu, nors ir kitas vyrukas, dainininkas, pavarė gerai. Kai dainavo su įžymybėmis mergaitės pora buvo net pati Sarah Brightman (mano manymu, mergaitė ją pranoko). Laimėjo vaikinas, mergaitė liko antra.
Dar pamačiau gražų Usherio pasirodymą, blemba, pagalvojau, koks jis jau senas. :)


Ši diena nebuvo nieko įprasta, bet pamačiau neblogą "gossip girl" seriją. Tūrbūt jau laikas eiti atsiversti knygą, o vakarą užbaigti ausinėmis ausyse ir pasiklausyti radijos. Jei kas padovanotumėt mp3, tikrai nesupykčiau. :D


Rihanna - California King Bed .mp3


Found at bee mp3 search engine

Paklausykit šios nuostabios dainos... :)

Labos nakties, susapnuokit košmarą, nes man pačiai tokių susapnuoti nelabai pavyksta.
(nors ir stengiuosi, bet niekaip)
WIWI

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą