2011 m. balandžio 16 d., šeštadienis

Labas rytas ;)

Labas rytas, dabar be trijų minučių 11h. Šiandien pabudau anksti, guliu ir galvoju apie pirmadienį manęs laukiančia lietuvių kalbos įskaitą. Nueinu prie kompo, pasiruošiu kalbėjimui, atsispausdinu 13 dydžiu lapą teksto. O dabar užduotis - jį išmokti gražiai bei neskubant kalbėti. Vat dabar pabandysiu pakaityti su skaidrėmis, pažiūrėsiu, kiek užtrunku laiko, kad tik būtų 7min, nenoriu vėl viršyt.. Tiesa, ryto nepradėjau be vaistų, sloga ir gerklė mane pribaigs, jei pirmadienį pabudus bus užsikimšusi nosis - man šakės...
O dabar apie ką kitą:
Lauke gražus oras, paukščiai čiulba už lango, nors manęs tas nebejaudina, nes jau daug metų kambaryje, kur aš miegu, tiek žiemą, rudenį, pavasarį ar vasarą čirškia papūgos. Štai, kad ir dabar, kuo garsiau lauke sučiulba žvirblis, tuo garsesnis klyksmas girdisi mano kambaryje. Tačiau, tai jau įprasta. :)
Kas manęs laukia šią pavasarišką dieną? Darysiu akciją "darom" aplink mano namą, reikia susigrėbt senus lapus, nuimt nuo gėlių ekologišką š... , kad jos vėl galėtų žydėti ir skleisti nuostabų kvapą. Pakursiu kokį laužiuką, sudeginsiu skaidytojų dar nesuskaidytas atliekas, pašoksiu aplink jį, gal tai pagerins mano sveikatą. Grįšiu prie pagoniškojo tikėjimo, nors trumpam prisiminsiu žilų senolių papročius, nors bulvių tikrai nežadu jame kept.
Taip pat žadu iššveisti mašiną, tiksliau abi nuplauti, nes dabar jau vėl turime dvi. Audinei reikia išvalyti ir vidų, tad darbo turiu visai dienai, o tuo pačiu dirbdama, bandysiu išmokti taisyklingai, lėtai, aiškiai ir kultūringai kalbėti savo pasirašytą tekstą.
Ai, tiksliai, manęs laukia nuostabus vakaras, šiandiena la lyga, Barca vs Real Madrid!!!!!! Visi junkitės 22:55h. sport1 ir grožėkitės nuostabiomis rungtynėmis, nes jos bus pasakiškos. Kas laimės? Šokinėčiau iš džiaugsmo jei Realas, bet Barcelona man ir patinka, nors, žinoma, Realas labiau :D Aš palaikysiu karališkąjį klubą - Kaka, Ronaldo, Ramosas, Benzema, Pepe, Di Maria pavarys, aš tikiu jumis vyručiai!!!
Saugokites Messio vikrumo :DD

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą