2011 m. sausio 1 d., šeštadienis

Mano Naujieji...

Ar džiaugiuosi, kad praėjo senieji metai? Taip... O gal ne?

Pirmą kartą, vakar man Naujųjų sutikimas buvo toks nesvarbus. Tiesiog, jie atėjo ir viskas. Pašaudėm fejerverkus, pažiūrėjo, kaip kiti šaudo, parėjom namo išgėrėm šampano, vaišinomės saldumynais, kurie stovi dar ir dabar, išsiuntinėjom sveikinimus ir viskas. 1h. nuėjau miegot.

Nežinau, ką man žada šie, spartūs zuikio metai, bet suprantu, kad nieko gero negaliu tikėtis.

2 komentarai:

  1. "nieko gero negaliu tikėtis." Gėdos turėk šitaip šnekėt! Tau reik 5skiepyt dozę optimizmo. Jei nesitikėsi, tai ir nieko nebus. Atsimerk, pažiūrėk į pasaulį plačiau, ir pamatysi, kad nėra taip blogai, kaip tu matai :p Būtent, jis toks, kokį mes norime matyti. Naujųjų metų proga to tau ir palinkėsiu: matyti ne tik tamsias spalvas, džiaugtis gyvenimu ir būt laimingai :))) Rude, tik pabandyk dar kart užsimint, kad ateityje nenusimato "nieko gero" ir gausi į savo Rudąją :DDD

    AtsakytiPanaikinti
  2. Tu žinai, kad aš esu pesimistė... Na aš pasistengsiu, kaip nors į šiuos metus žiūrėt geriau, bent pasistengsiu. :) O aš tau palinkėsiu Naujų metų proga nemušt Rudės ;p

    AtsakytiPanaikinti