2010 m. gruodžio 27 d., pirmadienis

žvilgsnis pro langą

Mano kieme pilna visokiausių gyvūnų. Šiandien aprašysiu dažniausiai mano kiemą aplankančius paukščius. Tai mane paskatino pamatytos kelios skirtingos zylių rūšys. Po virtuvės langu, ant abrikoso šakos nuo nuo žiemos pradžios vis pakabinam lašinių, kad zylės galėtų palesti, o į lesyklą beveik kasdien nešu po porą riekučių batono, taip pat žvirbliai gauna nemažai grūdų, dar yra nušalusių ir nesuvalgytų vynuogių, kurias lesa įvairūs paukščiai, taip pat yra gausybė gėlyne augančių raudonų putino uogyčių, kurioms paukščiai neatsispiria.
Didžioji zylė: Mano kieme skraido jų pulkai, neatstoja nuo lašinių. Jos labai didelės, tokie skraidantys cepelinai. Šiandien ant medžio suskaičiavau daugiau negu 10.Mėlynoji zylė: Ją išvydau tik šiandien, tiksliau tik šiandien pastebėjau, kad tai nėra paprasta zylė. Labai gražus, mažas, nuostabių spalvų paukštis.
Didysis (gal mažasis) genys: oj kaip jis mėgsta pas mus apsilankyti, į savaitę bent kartą atskrenda palest ar pastuksent į kriaušę ar alksnį.
Naminiai žvirbliai: o čia tai padūkėliai, tik šposų prikrečia, myliu savo naminukus... O, kad matytumėt kaip jie ieško grūdų, kaip vasarą maudosi baloje, kaip nerealus skaičius žvirbliukų ropinėja ant žemės, kaip mano šuo žaisdamas juos gaudo.
P.S: moku atskirt, kur mergaitė, o kur berniukas :D
Geltonosios startos: Atskrenda pulkai. Labai gražūs paukščiai.


Mano namus dar aplanko įvairios liepsnelės, čiurliai, sniegenos, ka
žkoks didelis juodas paukštis ir begalė kitų... Nepažystų jų visų, bet man labai smagu juos stebėti ir grožėtis.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą